Retour en Herstel procedure

Amptec



  1. Als u reeds in het bezit bent van uw persoonlijke login voor ons "Customer Centre", kan u stap 2 overslaan.
  2. Contacteer de Amptec herstel dienst via telefoon +32 (0) 11/28.14.58 of gedurende normale werk uren (Ma-Vrij 9:00h-18:00h)
    Als u nog niet in ons systeem geregistreerd bent zal u gevraagd worden om een formulier in te vullen met al uw contact- en facturatie gegevens, daarna ontvangt u van ons uw persoonlijke login.
  3. Met uw persoonlijke login voor ons "Customer Centre", kan u hier klikken om in te loggen, en een "Repair Request" aanvraag in te vullen.
  4. Zodra we uw aanvraag ontvangen en verwerkt hebben, krijgt u van ons een RA nummer dat u dient te af te drukken en te bevestigen op uw pakket.
  5. Verpak het defecte apparaat nauwkeurig (bij voorkeur in de originele verpakking) en verstuur het naar Amptec volgens de richtlijnen die u gegeven worden door uw Amptec contact persoon.

Gelieve na te gaan dat alle nodige toebehoren meegestuurd worden om het apparaat volledig te kunnen testen. (Voeding, adapters, kabels...)



Vervang onderdelen
Het is ook mogelijk om vervang onderdelen te bestellen voor alle merken die u terug vindt op de merken pagina van deze site.
Bestelling is mogelijk via fax of .
Administratie kosten worden aangerekend voor alle bestellingen onder de 25 €.
Verzend kosten worden aangerekend voor alle bestellingen onder de 500 €. Voor herstellingen wordt ALTIJD transport gerekend. Ongeacht de prijs van de herstelling.
Indien u verder nog vragen heeft, gelieve dan contact op te nemen met onze herstel dienst.












About Us - Contact Us - Events - Jobs - RA Request - distribution.amptec.be >

Duifhuisweg 11 - I.Z. "Het Dorpsveld" - B-3590 Diepenbeek - Belgium
Tel : +32 (0) 11 28 14 58 - Fax : +32 (0) 11 28 14 59
BTW / TVA / VAT : BE 0442.333.460

Copyright © 2017 Amptec bvba. All rights reserved.
Click here to read our terms and conditions.